Իմ ողջույնը


Ողջու՜յն, սիրելի՛ բարեկամ: 
Գիտե՞ս, երկար էի մտածել անձնական բլոգ ստեղծելու մասին, ունենալու սեփական տարածք, որտեղ կկարողանամ կիսվել քեզ հետ, պատմել իմ հույզերի ու զգացումների մասին, մի փոքր թեթևանալ ու, ինչու՞ չէ, նաև քո խորհուրդը լսել: Կարծում եմ դա կօգնի ինձ հաղթահարելու հոգուս դատարկությունը, փոփոխություն մտցնել իմ կյանքում: Հուսով եմ՝ կընկերակցես և կդառնաս իմ զգացումների ու ապրումների ուղղակի վկաներից մեկը: Հա, քիչ էր մնում մոռանայի: Ուզում եմ զգուշացնել, որ ես շատ զգացմունքային մարդ եմ ու մի քիչ խելառ: Մի օր ինձ կարող ես ուրախ տեսնել, իսկ մի օր՝ տխուր: Թերևս սկզբի համար այսքանը, չեմ ուզում քեզ շատ ծանրաբեռնել, իսկ ընթացքում, հուսով եմ, կկարողանաս բացահայտել ինձ քեզ համար: Մի խոսքով՝ շնորհակալություն, որ ինձ հետ ես ու հիմա կարդում ես այս տողերը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий