Իմ Աստվածը


Ողջու՜յն, սիրելի՛ բարեկամ:
Ամենևին պատահական չէ, որ ողջույնից հետո առաջին նյութս հենց իմ և Աստծո կապի մասին է: Գիտե՞ս՝ ես մեծ հավատացյալ եմ: Օ՜, ոչ, հանկարծ չմտածես, թե ես աղանդավոր եմ: Ամենևին, ես հավատում եմ Աստծուն իմ մեջ, հայ քրիստոնյա եմ ու հաճախում եմ հայ առաքելական եկեղեցի: Ինչևէ, ուզում եմ ասել, որ այս աշխարհում ես միայն նրա հետ եմ կարողանում մտքերս կիսել, առանձնանալ ու զրուցել, որովհետև նա է իմ կյանքի, ապրումների ու զգացումների միակ վկան: Նա ամենուր ինձ հետ է. երբեք ինձ մենակ չի թողնում: Ես երբեք չեմ դադարում աղոթել նրան իմ ունեցածի և ... չունեցածի համար: Իմ կյանքի ամենադժվարին պահերին միշտ նա է ինձ օգնել վեր բարձրանալ և շարունակում է օգնել: Ուզում եմ, որ դու էլ հավատաս նրան, լսես նրա խոսքը, քանի որ քեզ էլ միայն նա կարող է օգնել: Արի միասին աղոթենք հենց այս պահին.
Հա՛յր մեր, որ յերկինս ես,
սուրբ եղիցի անուն Քո։
Եկեսցէ արքայութիւն Քո։
Եղիցին կամք Քո
որպէս յերկինս եւ յերկրի։
Զհաց մեր հանապազորդ
տու՛ր մեզ այսօր։
Եւ թո՛ղ մեզ զպարտիս մեր,
որպէս և մեք թողումք
մերոց պարտապանաց։
Եւ մի՛ տանիր զմեզ ի փորձութիւն,
այլ փրկեա՛ զմեզ ի չարէ։
Զի քո է արքայութիւն
եւ զօրութիւն եւ փառք
յաւիտեանս
Ամէն

Комментариев нет:

Отправить комментарий